Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Сообщения - Sun

Страницы: [1] 2 3 ... 6
1
А телефон можно для вызова врача?
04596 45 22 6

2
У нас тут поликлиника есть сельская, там есть детский кабинет и педиатр. Но вообще обращаемся по "своим" докторам )) Лучше не болеть. На этих выходных ездили по неотложке в дежурную больницу по Киеву.


Таки точно - краще не боліти... Ми в пт у Вишгород їздили пізно ввечері - невідкладна допомога направила, їздили своїми силами.На диво, нас там гарно прийняли. Але мене вже за цей рік проживання в НП починає тіпати, як тільки в дитини соплі появляються....

3
Уважаемые мамы "Смарагдового мiста", собираемся переезжать с детьми в скором времени. Дети маленькие, поэтому болеем достаточно часто. Есть ли по месту педиатр? К кому обращаетесь в случае болезни деток?


В Новопетрівській медичній амбулаторії загальної практики сімейної медицини  педіатра НЕМА! Є т.зв. дитячий кабінет, де проводить огляд сімейний лікар - по черзі лікарі, які працюють в амбулаторії.
Коли Ви переїдете - сходите в амбулаторію, напишете заяви на обслуговування, візьмете номер телефону реєстратури. Викликати лікаря ніби й можна, але прийомні години у них з 9 до 13, село велике, лікарів мало, тому в реєстратурі часто кричать, що лікар може не встигнути прийти - приходьте самі...  Також будьте готові до того, щоб просидіти в черзі понад 2 години. Якщо треба до вузьких спеціалістів - направлять у Вишгород.

4
Скажите в каком виде сдаются кладовки? Как ванные комнаты, с кирпичными стенами и без пола? ??? Или все таки есть какая то штукатурка? Без дверей и света? Вот думаю,брать ли кладовку. Спасибо за ответ!


Так, здаються без підлоги і без штукатурки, без дверей і електропостачання - його ж треба від своєї квартири вести...

5
З приводу передачі показників. Ми передаємо щомісяця через сайт 104, інколи телефонують на мобільний - і так передаємо. Для чого ще третій раз передавати при обході? Чи нам робити більше нема чого, як чекати, коли прийдуть по показники? Дивні... Ніби в різні організації передаємо

6
Оголошення про відключення газу по вул.Європейській та Петрівскій 28.09.2016 в зв'язку з ремонтом - облгаз. А ЖЕК під шумок налякати вирішив  :D

7

Скинути дійсно легше. Але НАМ треба якось виходити з цього стану. Я повторю, що незадоволені будуть завжди. Що з цим робити? Мені збільшили площу, я попросив розділити і все. Проблем не було. Може не там шукаєте проблему?



Ну, Ви ж розумієте, що така ситуація, коли одного місяця пишуть в платіжці одне, іншого - вже дві платіжки, а не одна - не нормальна для серйозної установи  ;)  Яким чином так зробили? Бо хтось попросив? А якщо хтось попросить внести у  площу квартири частину загального коридору - буде ще одна платіжка? Проблема в тому, що все має робитися на законних підставах, а не так, як схотілося комусь у ЖЕКу чи поза ним.


8
А взагалі - так звана ініціативна група є в природі? Може й не бути...
Ну а те що на так званий  ЖЕК в кожного окремого мешканця можуть бути і є скарги та нарікання - цілком логічно і закономірно. Люди ж різні.. Але це не є підставою послати всіх у вільне плавання, бо комусь взападло дослухатися до скарг та нарікань... Тіпа ми білі і пухнасті, а ви всі бяка...


Швидше за все так воно і є - аби не морочитися, легше всього скинути будинок з балансу... А інші будинки побачать, як 3а погано стане))), і будуть  вести себе спокійно і взірцево. Хоча, я так бачу, в основній більшості і так все всіх влаштовує: збільшили площу квартири в платіжці - та не питання, всі заплатили >:(  От тільки 3а якийсь не такий, як всі - все їм не так...

9
Надіюсь, директор візьме з собою на зустріч усі документи, які підтверджують  дії т.зв. ініціативної групи , а також документ, згідно якого проводиться стягнення плати за кладовки :) . Бо інакше зустріч вийде у стилі Профрембуд - голі слова і не більше...

10
Інформація з оголошення на дверях.
Складається враження, що ініціатива іде від самого ЖЕКу, а не від жильців

11
Сусіди, а просвітіть, що то за ініціативна група, завдяки якій наш будинок знімають з обслуговування т.зв.ЖЕКу? :o

12
В 3а теж ходили... Питання: нащо нам консьєрж, який пускає кого завгодно? :(

13
У "Грюнвальді" в Києві, наприклад, так і є - магнітний замок на дверях, які перед вікном вахтера. І коли приходиш у гості - вахтер питає - в яку квартиру? А хто там живе? і т.п.- не пустить, поки не переконається, що то справді гості, а не ліві. Тому, якщо по магнітному замку нема місячної плати, оптимально для нашого варіанту зробити так само - не думаю, що встановлення буде надто дороге, як і пара-дві ключів.

14
Ого! нічого собі! А Ви маєте доступ до лічильника? Може, просто не вірно записали?

15
По домофону и консьержу. Как по мне, у нас очень неудачно сделан охранный пост. Сейчас, пока тепло, это непринципиально, дверь все время открыта. Но похолодает и консьерж фактически будет видеть того, кто входит, только уже по факту.
Хорошо бы было установить магнитный замок, сделать либо камеру для консьержа, чтоб он видел, кто входит, либо окошко.


магнітний замок можна на другі двері поставити - ті, які перед вікном вахтера.
А є реальні пропозиція по цінах  на магнітний замок - встановлення, ключ і місячне утримання? Бо я особисто  і за вахтера, і за замок, але ж не відомо, у яку суму обійдеться таке задоволення)

Страницы: [1] 2 3 ... 6